Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Συγνώμη... αλλά




Μην μου στέλνετε άδικα μηνύματα και μου λέτε για το ένα και το άλλο και γιατί δεν τα σχολιάζω. Δεν αποφεύγω τίποτε, ούτε έχει αλλάξει τίποτε στην γνώμη και τις απόψεις μου.

Απλά σας το εξήγησα πριν δυο μέρες. Χρόνια τώρα, πριν από τα παιχνίδια με τον ΟΣΦΠ δεν μπορώ να ασχοληθώ με κάτι άλλο. Δεν μου πάει.

Ξέρω ότι οι άλλοι δεν το κάνουν αυτό.
Εξακολουθούν να προκαλούν και να ασχολούνται με τα προσωπικά τους αδιέξοδα και συμφέροντα.
Δεν με νοιάζει και δεν μπορώ να τους ακολουθήσω.

Ένα παιχνίδι είναι αυτό. Ας το δώσουμε μια φορά όλοι μαζί και μετά τα βρίσκουμε τα υπόλοιπα.

Γι' αυτό χίλια συγνώμη αν δεν ενημερώνω τακτικά τις δύο τελευταίες μέρες το μπλογκ, αλλά προσπαθώ όσο μπορώ να ''μείνω'' στο παιχνίδι και μόνο στο παιχνίδι.

Είπα την γνώμη μου σχετικά μ' αυτό, εκτιμώ πως καθοριστική για τον Παναθηναϊκό, θα είναι η πιθανότητα να μπορεί να παίξει ή όχι ο Βιτόλο αύριο. Για τους λόγους που ανέφερα και στο προηγούμενο σημείωμά μου.

Θα τα ξαναπούμε μέχρι αύριο λοιπόν και φυσικά θα πούμε πολλά και μετά απ' αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

live scores


powered by Agones.gr - livescore