Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Υπερωρίες...




Νοιώθω άσχημα. Το έβαλα και έκανε... υπερωρίες το παλικάρι.

Δεύτερο κείμενο αναγκάστηκε να ανεβάσει, μετά το κράξιμο που προφανώς έπεσε ύστερα από το σχόλιό μου σχετικά εδώ για την... αυτοαποθέωση.

Κατάλαβε -ναι ίσως ακόμα και αυτός να... κατάλαβε- το μέγεθος του ατοπήματος, ή να το κατάλαβαν άλλοι μόλις το πήραν πρέφα και να το... σκούπισαν.

Συγνώμη ρε παλικάρι  από θέση ιδεολογίας ποτέ δεν ήμουν υπέρ της... εντατικοποίησης, αλλά δεν φταίω εγώ. Δεν ήθελα να σε βάλω σε... έξτρα κόπο μέρες πού ναι και τόσες... ασχολίες και... υπεύθυνα καθήκοντα που έχεις, αλλά τι να κάνω κι εγώ.

Βάλθηκες να λες τόσα χρόνια στους... δικούς σου να φωνάζουν... ΟΑΕΔ και τώρα που κάθομαι όλη την μέρα και... δεν έχω τι να κάνω, τα βλέπω... όλα και τα σχολιάζω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

live scores


powered by Agones.gr - livescore